«راهبرد مشارکت»
مصوب پنجاه و هفتمین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی سازمان خصوصیسازی مورخ 13/12/1397
در راستای اجرای مفاد ماده "9" تصویبنامه شماره 112128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان «حق اظهارنظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرآیندهای اداری» راهبردهای مشارکت شهروندان در تصمیمات و فرآیندهای اداری سازمان به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت.
- این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامهها، آییننامهها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام مینماید.
- این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح میباشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام مینماید.
- بستر لازم جهت ارائه نظرات شهروندان در خصوص کلیه اطلاعات و اخبار سازمان در پایگاه اطلاعرسانی سازمان فراهم میباشد. این نظرات توسط اداره روابط عمومی و همکاریهای بینالمللی جمعبندی و به مراجع ذیصلاح گزارش میگردد.
- شهروندان میتوانند از طریق پست الکترونیکی info@ipo.ir نظرات خود را ارسال نمایند. نظرات واصله توسط دفتر فناوری اطلاعات سازمان جمعآوری و در اختیار دفاتر مربوطه قرار میگیرد.
- برای هر یک از خدمات سازمان پست الکترونیک ویژه تعریف و در اختیار شهروندان قرارگرفته است. مسئولیت دریافت و پاسخگویی به پیامهای دریافتی بر عهده واحد ارائهدهنده خدمت میباشد.
- کلیه شهروندان میتوانند درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانهای که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی سازمان قرار دادهشده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
- شهروندان میتوانند از طریق شماره تلفنهای 02188089901 الی 19 (داخلی 5 – واحد رسیدگی به شکایات) هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند. همچنین شمارههای فوق با داخلی (6) دستگاه پیامگیر آماده ثبت نظرات شهروندان میباشد.
- شهروندان میتوانند از طریق مرکز سهام عدالت به شماره 02183338 نظرات خود را در خصوص طرح توزیع سهام عدالت اعلام نمایند.
- شهروندان میتوانند از طریق سامانه پیامکی 2000908 نظرات خود را به سازمان ارسال نمایند.
دانلود سند راهبرد مشارکت
سنجش کیفیت خدمات سازمان خصوصی سازی کشور (سال 1404)
سازمان خصوصی سازی در راستای بهبود و ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات خود، این نظر سنجی را طراحی نموده است.
امید است با شرکت در این نظر سنجی هر چه بهتر ما را در یافتن نقاط قوت و ضعف فرآیندهای موجود و ارائه هرچه بهتر خدمات یاری دهید.
این پرسشنامه شامل 7 سوال جهت سنجش میزان موفقیت ارائه خدمات سازمان خصوصی سازی (از خیلی زیاد تا خیلی کم) ارزش گذاری شده است.
ورود به صفحه نظر سنجی در سامانه مشارکت الکترونیکی دولت
مشارکت الکترونیکی سامانه مولدسازی داراییهای دولت ویژه سازمان خصوصی سازی کشور (سال 1403)
ضمن قدردانی از همکاری تمامی دستگاههای اجرایی به ویژه ادارات کل امور اقتصادی و دارایی در پیشبرد و تحقق موضوع «مولد سازی داراییهای دولت» در کشور، پرسشنامههایی در همین راستا به منظور بهبود فرآیندها و روالها تهیه شده است.
امید است با صرف وقت خود در پاسخگویی به این پرسشنامهها ما را در بهبود فرآیندهای موجود یاری دهید.
جدول نخست شامل 10 سوال جهت سنجش میزان موفقیت در پیشبرد فرآیندهای مولد سازی با طیف پاسخ (خیلی زیاد تا خیلی کم) ارزش گذاری شده است.
جدول دوم شامل 10 پرسش جهت گرد آوری نظرات/پیشنهادات مخاطبین مولد سازی داراییهای دولت در راستای بهبود روالها و فرآیندها میباشد.
ورود به صفحه نظر سنجی در سامانه مشارکت الکترونیکی دولت
دریافت نتایج نظر سنجی
دریافت تحلیل نظر سنجی