سـرمایـه گـذاری برای تـولید
پنجشنبه - 26 تیر 1404
EN

مهمترین وظیفه روابط عمومی سازمانهای اقتصادی ایجاد اعتماد عمومی است

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در بیست و نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نقش روابط عمومی های سازمان های اقتصادی را در حفظ و ارتقاء اعتماد عمومی بسیار بالا دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، علی صالح آبادی طی سخنانی در این نشست که در محل بانک توسعه صادرات برگزار شد،  با اشاره به توسعه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اظهار داشت: فعالیت در حوزه دیجیتال اعم از بانکداری دیجیتال و روابط عمومی دیجیتال نیازمند دستورالعمل مناسبی است که باید تدوین شود.

صالح آبادی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید متناسب با سرعت پیشرفت فضاهای جدید اطلاعاتی و رسانه ای حرکت کنند، افزود: رویکرد و نگاه افکار عمومی به فعالیت های بانکی، موضوعی است که باید توسط روابط عمومی ها مورد پایش و بررسی قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران و‌توانمندی های کشور در مدیریت و مقابله با تحریم های مذکور گفت: تجربیات ایران در شکستن  تحریم ها بسیار زیاد و ارزشمند است و دشمن نمی تواند به اهداف شوم‌ خود دست بیاید.

وی در خصوص مدیریت عرضه و تقاضا در حوزه ارز نیز اظهار داشت: ارز حاصل از صادرات غیر نفتی می تواند نیازهای وارداتی کشور را تامین کند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران افزود: یکی از مهمترین اولویت ها در واردات، واردات ماشین آلات برای پروژه ها ، قطعات یدکی ، دارو و مواد غذایی است.

در ادامه این جلسه، سیدمالک حسینی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با اشاره به روند کمک رسانی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به سیل زدگان بر اساس گزارش های تهیه شده تاکید کرد، روند خدمات رسانی بانک ها ، بیمه ها و سازمان های تابعه وزارت اقتصاد به مردم این مناطق ادامه یابد.

در این جلسه همچنین موضوعات گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات، نقش روابط عمومی ها در دور جدید تحریم ها و بررسی آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته در خصوص مناطق سیل زده مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کلمات کلیدی
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1398/02/21 12:45
تنظیمات قالب