سـرمایـه گـذاری برای تـولید
پنجشنبه - 27 شهریور 1404
EN

توافقنامه سطح خدمت وبسرویس

«استعلام بدهکاران عمده سازمان خصوصیسازی»

مقدمه

این توافقنامه سطح خدمت به منظور تعیین تعهدات، مسئولیتها و سطح کیفیت»وبسرویس استعلام بدهکاران عمده سازمان خصوصیسازی «تنظیم شده است. هدف از این توافقنامه تضمین دسترسی پایدار، سریع و امن به اطلاعات بدهکاران عمده سازمان خصوصیسازی است.

دامنه خدمت

  • وبسرویس استعلام بدهکاران عمده اطلاعات زیر را در اختیار کاربران مجاز قرار میدهد:
    بدهکار بودن/بدهکار نبودن شخص حقیقی یا حقوقی

هدف

هدف از ارائه این خدمت:

  • شفافسازی اطلاعات بدهکاران عمده سازمان خصوصی سازی
  • تسهیل دسترسی ذینفعان قانونی و مجاز
  • ارتقاء نظارت و پایش بر روند وصول مطالبات
  • جلوگیری از تداخل یا خطا در فرآیند استعلامهای دستی

 

مسئولیت سازمان خصوصیسازی

  • ایجاد و نگهداری وبسرویس با دسترسپذیری مطلوب
  • بروزرسانی اطلاعات بدهکاران به  صورت لحظه ای
  • پشتیبانی فنی از طریق مرکز تماس یا پشتیبانی آنلاین در ساعات اداری

 

مسئولیت سرویسگیرندگان (کاربران مجاز)

  • استفاده صرفاً برای مقاصد قانونی و طبق مصوبه کارگروه تعامل پذیری سازمان فناوری اطلاعات
  • عدم انتقال اطلاعات به اشخاص یا نهادهای غیرمجاز
  • رعایت ملاحظات امنیتی
  • ارسال درخواستها صرفاً در چارچوب API تعیینشده

 

تعهدات متقابل

  • سرویس دهنده می بایست دسترسپذیری وبسرویس را در ساعات شبانهروز حفظ نماید.
  •  زمان پاسخدهی هر درخواست (Response Time) از سوی سرویس دهنده حداکثر 3 ثانیه می باشد.
  •  در صورت بروز اختلال، سرویس دهنده می بایست مشکل را ظرف حداکثر 1 روز کاری بررسی و اطلاعرسانی نماید.
  • در صورت نیاز به تغییر یا بهروزرسانی، سرویس دهنده می بایست حداقل ۷ روز قبل اطلاعرسانی کتبی کند.
  • سرویس گیرنده  می بایست تنها در محدوده اختیارات و اهداف مشخصشده از وبسرویس استفاده نمایند.
  • سرویس گیرنده  می بایست از هرگونه استفاده غیرمجاز، نفوذ یا تغییر در دادهها خودداری کنند.
  • سرویس گیرنده  می بایست مشکلات فنی را سریعاً به پشتیبانی سازمان خصوصیسازی اطلاع دهند.

 

هزینهها و پرداختها

این خدمت به صورت رایگان  با اعلام از سوی سازمان فناوری اطلاعات و پس از اخذ مصوبه کارگروه تعامل پذیری و در بستر گذرگاه خدمات دولت الکترونیک (GSB) ارائه می گردد.

دوره عملکرد

این SLA از تاریخ ابلاغ تا زمانی که اصلاح یا جایگزین نگردد معتبر است.

خاتمه توافقنامه

  • هرگونه تغییر در مقررات یا قوانین بالادستی میتواند منجر به بازنگری یا خاتمه این توافقنامه شود.
  • در صورت سوءاستفاده کاربران از سرویس، سازمان خصوصیسازی مجاز به قطع دسترسی خواهد بود.
تاریخ آخرین بروزرسانی: 1404/04/09 - 13:03:36
تنظیمات قالب